En nu het het hele blog.. Even een me-momentje (met tips voor lotgenootjes)

En nu het het hele blog.. Even een me-momentje (met tips voor lotgenootjes).

In het maken van mijn blog, kijk en zoek ik ook bij lotgenoten. Door het delen leren wij veel van elkaar.
Hierbij een mooie tip van een lotgenoot voor andere lotgenoten: hoe maak je wimpers en wenkbrauwen weer mooi bij haarverlies bij chemo behandeling.

Ik kreeg vanuit het ziekenhuis een workshop Looking better, Feeling good. Daar kreeg ik, samen met lotgenoten, tips hoe we onszelf weer vertrouwen en een goed gevoel konden geven. Niet dat ik dat vertrouwen of goed gevoel ooit kwijt ben geweest…. maar het was leuk om te delen met elkaar.
Dus heb je kans om zo”n workshop te volgen: doen!! En als slot krijg je nog een tasje met verwendingen voor thuis mee.

van 0 tot 100 in 6 letters

Een Reactie op “En nu het het hele blog.. Even een me-momentje (met tips voor lotgenootjes)

  1. O ja dat weet ik ook nog heel goed. Ik heb ook zo’n middag met lotgenoten heerlijk met make-up kunnen stoeien. Tips en trucs om er verzorgd eruit te blijven zien zo tijdens en na de diverse behandelingen. En daarna naar huis met een goed gevulde goodie toilettas.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

