Behandelingen: overzicht

My journey continues.. The Road to Me

My journey continues..
The Road to Me

Over mijn behandelingen:
Ik weet, het is een hele lijst inmiddels…….. maar ik weet ook dat lotgenoten vaak zoeken naar anderen die dezelfde behandeling hebben ondergaan. In mijn zoektocht miste ik verhalen van mensen met meerdere tumoren en uitzaaiingen (of ik heb niet goed gezocht…).
Voor niet lotgenoten wordt het misschien een saaie opsomming met vele onbekende termen. Of het idee van een helse ervaring van de medicijnen bom die een kanker patiënt binnen krijgt. Hoe dan ook: het is de reddingslijn die wij krijgen toegeworpen en die wij graag vast pakken. Ja, je hebt de keuze om het niet te doen….maar dat vond ik bij de eerste diagnose een keuze waar ik niet over hoefde na te denken. Want ik had een aardige kans op overleven. Niets doen, was toen voor mij geen optie. En ik heb er nog steeds geen spijt van, voor mij was het een goede keuze.
Ik weet dat er alternatieve behandelingen zijn, naast of vervangend voor het chemische verhaal. Ik heb daar niet voor gekozen en kan hier dan ook weinig over vertellen.

Zie de pagina Behandelingen.

2 Reacties op “Behandelingen: overzicht

  1. Dear Marja,

    I love the quote with picture. Even when I clicked “translate” in google translator on this page it didn’t get translated.

    I hope you are having a nice time.

    Have a great week.

    Anand 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Thank you Anand. It was one of the first pictures I used on my private Facebook. Because it was and still is how I feel. And my journey is a road to me: I learned to now myself as I am.
    Sorry to see the translation don’t work.
    This post was about the page I made to tell about all the treatments I got for getting better(a lot off pills and that sort of stuff…. so maybe it’s good translation won’t take that 🙂 )
    Anyway thanks for taking the effort to try reading the dutch!!

    Nice week for you too.

    Like

Geef een reactie

