Je kan het niet alleen……

Deze reis die ik maak, had ik nooit kunnen maken op de de manier zoals ik het doe, zonder die anderen. Die o zo bijzondere anderen die naast mij staan en mijn pad met mij mee lopen. Familie, vrienden,collega’s, wat zijn het mooie mensen……
Daarom maakte de Lachende Traan dit mooie gedicht voor mij:

Soms moet je dingen ondergaan die je niet ondergaan wil. Bijvoorbeeld wanneer je ernstig ziek bent. Een vrouw schreef me: “Ik heb nu in twee jaar tijd twee keer chemo ondergaan en ben zo blij met de steun van familie, vrienden en collega’s”. Ze vervolgde: “Ook al moet ik het zelf doen en doe ik dat op een positieve manier, het voelt alsof zij mij optillen met al die liefde.”

Super! Tijd om die familie, vrienden en collega’s eens in het zonnetje te zetten en jullie samen heel veel kracht toe te wensen voor de toekomst.

You lift me up De lachende Traan

You lift me up
De lachende Traan

Geef een reactie

