Mijn leven in een foto…….

Tijdens het maken van dit blog, vraag ik aan anderen om mij tips of reacties te geven op wat zij ervan vinden. Tenslotte ben ik nog steeds lerend in de blog wereld. Dus goede tips van ervaren schrijvers en bloggers zijn welkom.

Deze keer naar aanleiding van een vraag, daarom een uitleg over de foto bovenaan deze pagina:
misschien zijn er meer die zich afvragen waarom ik niet een betere kwaliteit gebruik, waarom het zo’n gekke, scheve foto is?
Ja,de foto kan beter,
Ja, het klopt, het formaat van de foto heeft geen match met de lay out van deze pagina. Kan ik aan gaan passen.

Nee, dat doe ik niet. Want al kijkend vond ik dat deze scheve, gekke, niet kloppende foto eigenlijk prima bij mijn leven van nu past. En dus bij wat ik hier vertel en deel: mijn leven is chaos, mijn leven klopt niet meer zoals het zou moeten, mijn leven is scheef en uit zijn verband.
Maar ondanks die scheefheid en chaos is er genoeg om te dansen. En komt de boodschap over. Mijn leven is niet meer netjes en geordend en ik  hou ervan.
De chaos is mijn nieuwe jas en die past mij prima.

Daarom blijft de foto zo scheef en niet kloppend, maar wel met de duidelijke boodschap er op.
Laten we weer een dansje maken.

3 Reacties op “Mijn leven in een foto…….

  1. Tja, wat is belangrijk. Ik heb het steeds een prachtfoto gevonden. Komt zeker door mijn foto oog! 😉😄

    Liked by 1 persoon

  2. De foto is juist prachtig zo, er zit beweging in. Ik vind em mooi, Marja.

    Liked by 1 persoon

  3. Ha Marja,
    Capice!
    Elke foto vertelt haar eigen verhaal. Over jouw fotokeuze is dus wel degelijk nagedacht.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

