Geen dans, dan maar muziek…….

Bestraling 2012

Dance to the music…..
Helaas tijdens een bestralingsessie is er geen dansen bij. Het is super stil liggen, niet bewegen. Want het apparaat is precies ingesteld op die plekken die aangevallen moeten worden. Daarom heb ik toch maar mooi een Tattoo op mijn lijf. Geen grote of opvallende. Nee, het zijn een paar mini stipjes, die de plek aangeven hoe het magische apparaat gericht moet worden. En zo de juiste plekken kan raken. Geen millimeter er naast, want dan wordt de verkeerde cel geraakt. Dat willen we niet. Het is toch al niet te voorkomen dat er weefsel stuk gaat.

Hoe maak je van iets spannends toch iets leuks? Ik doe dat meestal met muziek. Bij elke sessie gaat Kyteman mee op de Ipod. Hij heeft de  muziek die past bij de beweging van het apparaat, zij lijken samen de dans te doen die ik nu niet mag.

Het maakt dat ik ontspannen en stil kan blijven liggen. De sessies duren niet extreem lang (5 minuten), maar vliegen zo voorbij. Met dank aan mijn man en zijn orkest: de Kyteman!!!

 

2 Reacties op “Geen dans, dan maar muziek…….

  1. Mooi, die link met kyteman. Denk dat Quand c’est het anno nu ook goed doet

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

